Supervizor strategického nákupu (strojírenství)

Do našeho týmu v Hruškách u Břeclavi hledáme zkušeného strategického nákupčí/ho, který/á se nebojí přijmout odpovědnost, který/á se umí rozhodovat a dokáže si poradit s vedením malého týmu (1-2 kolegové).

Říkáte si, že tento popis na Vás sedí? Pak hledáme právě Vás!

Co Vás u nás čeká?

  • Práce v malém nákupním týmu v přátelské atmosféře.
  • Možnost podílet se na nových projektech v rámci výroby i nákupu - 5S, štíhlá výroba, one piece flow apod.
  • Různá interní školení a firemní akce, snažíme se neustále se rozvíjet a pracovat na sobě.
  • Budete nakupovat díly pro výrobu, ale i režijní materiál, urgovat termíny, domlouvat dopravu, hledat úspory a alternativní dodavatele, řešit reklamace - zkrátka, budete neustále komunikovat uvnitř i navenek firmy a budete často vyjednávat.
  • Budete určovat strategie v oblasti nákupu, vyhledávat a hodnotit dodavatele a obecně odpovídat ze celý nákupní proces od A do Z.
  • Jelikož jsme malý tým, nesmíte se bát přiložit ruku k dílu - byť se jedná o vedoucí pozici, i osoba na této pozici bude vystavovat objednávky a zabývat se i operativními činnostmi.
  • Budete mít odpovědnost za včasné a správné zásobování závodu obecně - výroba i režie.

Co za to od nás můžete čekat?

  • Snažíme se k lidem přistupovat individuálně a mít u nás přátelské prostředí s otevřenou komunikací, kde každý může sdělit svůj názor a přijít s novým nápadem.
  • Otevřenost a transparentnost.
  • Příjemné pracovní prostředí, pohodový kolektiv, kde táhneme za jeden provaz jako jeden tým a o věcech diskutujeme.
  • Na mzdě se dohodneme až podle Vašich zkušeností a znalostí, ale věříme, že pokud si vzájemně padneme do oka, určitě se dohodneme i na odpovídající odměně.
  • Najde se u nás i nějaký ten benefit - zvýhodněné zaměstnanecké tarify, závodní stravování,5 týdnů dovolené, dotované kurzy anglického jazyka, příspěvek na penzijní připojištění apod.

Co čekáme my od Vás?

  • Zkušenost s nákupem výkresových dílů.
  • Praxi ve strategickém nákupu - vyjednávání, vyhledávání dodavatelů, zajištění včasného zásobování.
  • Zkušenost s nastavováním minimálních skladových zásob.
  • Zkušenost s řešením reklamací.
  • komunikativní znalost angličtiny slovem a písmem je bezpodmínečně nutná - budete komunikovat jak s kolegy uvnitř firmy, tak i se zahraničními dodavateli.
  • Pozitivní přístup, týmového ducha a dobrou náladu.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám prosím Váš životopis na email nabor@munters.com. Budeme Vás nejpozději do 2 týdnů kontaktovat, ale budeme se samozřejmě snažit tak učinit co nejdříve.

"Zasláním svého životopisu vyjadřuji svůj souhlas se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji společnosti HB KRAKO s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se zákonem 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů“ a s nařízením GDPR. Tyto údaje poskytuji výhradně za účelem zaměstnání, nejdéle na dobu 1 roku od jejich zaslání."

Sdílet

KONTAKT

HB KRAKO s.r.o.
Na aleji 570
691 56 Hrušky
Czech Republic

 

IČ: 25589407
DIČ: CZ25589407

 

Telefon: +420 519 343 555
Fax: +420 519 343 666
E-mail: info@hbkrako.cz

KDE NÁS NAJDETE?

© 2014 - HB Group Almelo BV, HB Krako

Tato stránka využívá soubory cookies za účelem zlepšení použitelnosti. Prohlížením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich užíváním. Více informací o cookies

x