HR GENERALISTA

Proč byste se měl/a ucházet o místo právě u nás?

  • Budete mít možnost podílet se na budování firemní kultury.
  • Budete zavádět nové procesy a postupy v oblasti HR.
  • Stanete se součástí mezinárodního týmu.
  • Dostanete se k mnoha projektům na mezinárodní úrovni.
  • Nabízíme práci na částečný úvazek (20-24h týdně), takže i skloubení soukromého a pracovního života.
  • Zaměstnancům nabízíme také například závodní stravování a firemní jazykovou výuku.


Jak poznat, že jste pro nás ten/ta pravý/á?

  • Orientujete se v zákoníku práce?
  • Umíte být partnerem managementu a být prostředníkem mezi vedením a zaměstnanci?
  • Umíte řešit konflikty?
  • Dokážete zavádět nové procesy a umíte si pro ně získat podporu?
  • Máte zkušenosti s reportingem, přípravou pracovně právních dokumentů, nábory, docházkou, ale i dalšími procesy v HR oblasti?
  • Umíte dobře anglicky?
  • Je komunikace Vaší silnou stránkou?
  • Když se do práce pustíte, jste "srdcař" a dýcháte za firmu, kterou reprezentujete?
  • Dokážete zachovat chladnou hlavu i v nepříjemných situacích?
  • Hledáte výzvu, možnost naučit se novým věcem v HR a umíte být nad věcí?

Pak hledáme právě Vás!

Jaké další znalosti uvítáme?

  • Praxe ve výrobním podniku je velkou výhodou.

Co bude Vaší náplní práce?

  • Nábory pracovníků na dělnické i THP pozice.
  • Docházka, příprava podkladů pro mzdy, reporting, pracovně-lékařská péče a další administrativní činnosti.
  • Spolupráce na přípravě směrnic a nových procesů.
  • Podílení se na mezinárodních projektech, jakými jsou Employer Branding, Employee Survey, Comp&Ben apod.
  • HR činnosti na lokální úrovni jakými jsou například vzdělávání, hodnocení zaměstnanců, příprava teambuildingů apod.
  • Poradenství vedoucím pracovníkům a jejich koučink.
  • Provádění interních školení a tréninků.
  • Spolupráce na dotačních programech.

A mnoho dalšího!
 

V tuto chvíli se jedná o práci na částečný úvazek 20h týdně, tedy poloviční úvazek. Jedná se o pozici, která bude na dobu určitou 1 rok s možností následného prodloužení v závislosti na aktuální situaci. V tuto chvíli k sobě hledám posilu, přičemž já (HR Manager), pracuji také cca 20h týdně při rodičovské dovolené. Hledám partnera/ku, který/a bude silným zástupce HR na svém místě, hledáme pohodáře i do nepohody!

KONTAKTNÍ OSOBA:
Tereza Svatková
HR Manager
+420 735 757 663
nabor@munters.com


Zasláním svého životopisu vyjadřuji svůj souhlas se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji společnosti HB KRAKO, s. r. o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se zákonem 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů“ a nařízením GDPR. Tyto údaje poskytuji výhradně za účelem zaměstnání, nejdéle na 1 rok od jejich zaslání.

 

Sdílet

KONTAKT

HB KRAKO s.r.o.
Na aleji 570
691 56 Hrušky
Czech Republic

 

IČ: 25589407
DIČ: CZ25589407

 

Telefon: +420 519 343 555
Fax: +420 519 343 666
E-mail: info@hbkrako.cz

KDE NÁS NAJDETE?

© 2014 - HB Group Almelo BV, HB Krako

Tato stránka využívá soubory cookies za účelem zlepšení použitelnosti. Prohlížením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich užíváním. Více informací o cookies

x